21 Februari 2011

Down to Memory Lane White Dinner

Assalamualaikum,




Baru-baru ni saya baru je men'join'kan diri ke parti bunian eh tak tak, dinner Down To Memory Lane 2011 Annual Graduation Dinner khas untuk batch saya, senior yang konon nya nak graduate sem ni. Ceh...temanya putih.




Bersama Atul, rumet tercinta

 Cam bangang mata terkatup

 Dengan DJ Lin, pandai dia bergaya kan..

 Dengan Wani, love your dress!

 Jangan silap, gambar ni bukan cantum, memang kebetulan jadi macam ni.

 Dengan Aida dan Raihan. Rasa macam seksi sangat Ann masa ni. Cantik!

 Bolatnya muka saya. Lantakkk...

 Hehe, dengan Sha Nour dan Aini Gediksss... sorry Aini!

 Macam ni ke Ustaz? huhu gurau jer..

 Saje buat muka sedih. Macam gambar cina mati plak..

 Saje interprem, sure diorang bengang!

 Toleh belakang, snap!

 Bersama geng-geng Komuniti Brother Ali. Jai yang gelar macam ni.

Gambar zaman first year diorang lekat lekat.


Ni Dr. Ali, supervisor untuk thesis saya yang baik hati.


So okay lah dinner budak junior buat ni. Walaupunnnn....
Ada la kontroversi sikit. Ramai yang tak nak pergi sebab tak suka tema la apa la kan.
Saya, biar saja. Sempoi. Bukan kan dinner ni untuk raikan kita kan? Layannn...




XOXO, Azza Azman.
Jom LIKE or SHARE boleh?

Tiada ulasan: