28 Februari 2011

SIAPA BERTUAH DAPAT BAJU RAYA DARI Art Z'Zone


SALAM

BAJU HARI RAYA  DARI Art Z'Zone!!


Salam guys. Happy june. Awak semua oakay ke tak dengan blog saya ni? Hopefully semua nya sihat and happy ok. Ehem..ehemm.. ketaq juga nak masuk contest kali ini. Ape yang awak fikir tengok tajuk entry di atas? "SIAPA BERTUAH DAPAT BAJU RAYA DARI Art Z'Zone". Ofdecos la dapat hadiah atau ini adalah giveaway rite? Yes u are. Dengan rasa berbesar hati nya saya nak ajak rakan-rakan yang berblog, berfacebook untuk join giveaway yg Art Z'Zone buat ini. 


Who is lucky can gets JUBAH, KAIN PASANG, and shawls yg diterbangkan jauh dari INDONESIA. (sebab products diorang memang diimport dari sana). First batch yg join giveaway ini sudah tahu siape pemenang nya. Next utk 2nd batch and 3rd batch. So, apa tunggu lagi rakan-rakan, jom meriahkan giveway ini. Mana tahu awak mungkin pemenang yang bertuah yang diorang cari. Tapi, nak join kena lah ada syarat kan. Mudah sahaja, 


1. Like page Art Z'Zone . AND follow sangselembai.blogspot.com
2. Buat simple entry pasal giveawy ni. letak banner SANGSELEMBAI.BLOGSPOT dan link kan pada page Art Z'Zone. 
3. Tajuk entry haruslah "SIAPA BERTUAH DAPAT HADIAH BAJU HARI RAYA DARI Art Z'Zone" .
4. Tinggal url entry korang di ruangan komen ini.
5. Awak hendaklah tag entri ini kepada 3 orang rakan (lebih pun tak apa).

chempaka sari akan start tag,

1. Teha
3. Iera

habis...saya harap saya dapat memiliki baju kurung idaman saya tahun ini. Nak sangat baju kurung kain cotton color hijau pekat atau biru pekat motif polka dot. Grr plz plz plz i want that free kurung! Kalau tak dapat saya terpaksa beli sendiri di jalan tar dengan harga yang mahal RM90 sepasang itupun bukan japanese cotton. Hmm okay lah, tu je yang boleh cakap. Jom join jugak, assalam..



XOXO, Chempaka Sari 
 Jika Suka Jom LIKE