12 Mei 2013

Racist

Assalamualaikum,


Racist : Weh, kau tau makcik indon jual nasik lemak kat bawah tadi bagi nasi lemak tak letak sambal kat aku, aku baru perasan ni ha. Pastu kan tadi ada budak cina nak beli kat makcik tu jugak, dia kerek gila tak nak duit yang buruk. Orang indon tu pelupa la, yang cina tu pulak sombong. Diorang memang macam tu kan?

Tak Racist : Weh, kau tau makcik jual nasik lemak kat bawah tadi bagi nasi lemak tak letak sambal kat aku, aku baru perasan ni ha. Pastu kan tadi ada budak lelaki ni nak beli kat makcik tu jugak, dia kerek gila tak nak duit yang buruk. Sorang pelupa la, yang sorang lagi sombong. Ada orang memang macam tu kan?

 
XOXO, Azza Azman 
 peluk cium dari azza muah!

2 ulasan:

Nur Zulaikha berkata...

hahahaha..pun boleh ea??

░♥si lampu neon♥░ berkata...

heheheh sempoii....:)