30 September 2011

Gadis Bulan September : Erwina Balqish

Salam, 

Antara hobi pelik saya adalah, memburu perempuan cantik. Entry memperkenalkan wanita ciptaan Allah yang cukup cantik adalah sebagai penutup bagi bulan ini. Namanya Kak Erwina Balkish. Senior saya masa di sekolah Teknik Gombak dulu. Alahai Wina Wina Wina, nama pun comel, secomel orangnya.

Namanya indah Si Erwina Balkish,
Kulitnya mulus bagai dilukis,
Raut wajahnya sempurna tidak dapat ditangkis, 
Hati tertawan dek senyumannya yang manis,

Ececeh ececeh jawab jawab...



Antara Natasha Hudson dengan Lisa Surihani, saya pilih Lisa Surihani
Antara Megan Fox dengan Dianna Agron, saya pilih Dianna Agron, 
Yang comel, baby face, pilihan saya memang begini,
Ala-ala baby doll tu lebih best dari yang bajet hot.

Eh pantun ke hape ni..




Tak perlu tinggi lampai, 
Tak perlu hidung mancung bak seludang, 
Tak perlu bergelang berantai,
Kecik molek macam ni lah mak-mak semua nak pinang!

Hoho!





Ada yang cakap wajahnya persis Lisa Surihani,


Tak kurang jugak yang cakap macam ...
Jap sapa nama pelakon awek Zizan dalam Hantu Bonceng ni eh?


Saya rasa Kak Erwina Balqish ni pulak macam Mila Jirin,
Tapi Mila Jirin versi super cantik.
10X ganda lagi cantik kot...


Janganlah kutuk atau menyelar, 
Pantang saya puji orang, mesti ramai nak kutok,
Ini bukan mengipas blogger popular,
Saya tak tau pulak kalau Kak Wina ada blog, 


Dah dah itu je gambar yang saya upload,
Saya tau korang nak tengok lagi, 
Pergilah search nama dia kat facebook,
Oh malasnya nak bagi link huh, lari....!



XOXO, Chempaka Sari
Jika Suka Jom LIKE

25 ulasan:

aamalinaazman berkata...

aah
cm muke milaaaaa
hehehe
comeinye la akak nii aihhh~

Rosalia berkata...

cntik orgnye:)

-atiQah- berkata...

betul, dia mcm iras mila jirin. gmbr yg bertudung tu mmg nampak sgt mcm mila.

Niza Romli berkata...

eh, sama la kita suka dgn pompuan cantik. kenapa eh pompuan pun suka dekat pompuan2 cantik? :D

Nyamuk Terbang berkata...

lawanya kak nie
sma la NT pn suka usha2 gmbr2 org cntik

wiwo XidhamX berkata...

senior smtg!!!

Miss Erwina Balkish Mohd Basri berkata...

ya Allah dik..terharuu x terkate bace blog adik nih..tq soooo muc!!!ade free dtg jmp akak k..kite sembang pnjg...thx again n again!

Yana Halim berkata...

wah! tomei...tomei....mcm mila jirin..

kucin'_brutal berkata...

yea la..mcm muke mila..
tp die lg comei la..
mule2 tgk td..ingtkn artis..hehe..

aLyn Lina berkata...

cantek..:)

Namee Roslan berkata...

mila paling iras! :D

Shawn Razaleigh berkata...

santekk mcm mila.awrrr

CikNuwairah berkata...

gmbar yg pkai tdung tu nmpak ayu sgt2...:)

Hafiz Ghani berkata...

kalau lah aku dapat...ops!

Unknown berkata...

muka dia ada iras2 mila.. :D

memang muka model

Tiara Fazlin berkata...

eh i pun suka memburu pempuan cantik! tp i prefer yg tak sexy..hehehe

nuriz berkata...

suka lisa surihani :)

Aimie Diyanna berkata...

macam muka ika nabila AF tu je :) cantiknye ciptaan Tuhan.

syakirahmn berkata...

comel dan cantik!

miss jambu berkata...

comelnya!!!


MENARIK DI genkcorner.blogspot
JOM BACA

1.JIN ADALAH HAKIKAT BUKANNYA SATU MITOS OK!!

2.TAK CUKUP ANAK,BAPA PUN KORANG NAK??

3.JOM TERJAH MISSCHA(WAJIB KLIK)

ANDA BLOGGER BAIK??KLIK SINI

Miss Erwina Balkish Mohd Basri berkata...

thx sume adik2!!akak syg u all!!
bole add fb akak Erwina Balkish II.. :)

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Tanpa Nama berkata...

gambar x mekap ada tak?

Tanpa Nama berkata...

Aku pilih Memey (sebelum kawin) dan Neelofa.

THE GREEN berkata...

Assalamualaikum...

blh tahan. cun juga :-) kalo banding dgn tuan blog, sape lebih lg? hehehe... saje tanya..

happy blogging :-)


regards,
BLADE EDGE