28 September 2011

# Wordless Wednesday : Bila Lagi Nak Macamni...

Salam, 


Fara, Azlieza, Alia, rindu korang weh, bila mau turun hang out ni?


XOXO, Chempaka Sari 
 Jika Suka Jom LIKE

9 ulasan:

Nyamuk Terbang berkata...

ala comel2

Dhinai berkata...

Baru balik kebun ke...

msredcheesecake berkata...

hangout dgn kawan mmg kalu boleh nak buat selalu.... hangout ngan msred jela... hheee

Niza Romli berkata...

wah...cantiknya gambar. Kenangan dapat lepak2 dgn kwn2 memang best :)

kembatolo™ berkata...

da macam obesea. hehehe

KAMIHIDUP berkata...

ada umur adalah lagi tu. :)

! AzzaAzman @ Chempaka Sari ! berkata...

huhu kat putrajaya je....

Kamihidup : InsyaAllah...

-atiQah- berkata...

bestkan bersama besties. bila dh hbs belajar susah nak lepak dgn kwn2 mcm ni. sy ni ada 1 sem je lg..pasni mesti rindu nak lepak sama2..

p/s: mgkin lmbt sket BE nk dpt. mcm sy mula blogging dulu, memang sangat lmbt nk dpt BE. tp bila dh dapat, Alhamdulillah berterusan. :)

syakey berkata...

macam best je gamba tu picnic2. aaaa, rindu membe2 jugak :(