06 Mac 2012

Semakin Tak Paham Dengan Nuffnang

Assalamualaikum, 




Hoi, nuffnang boleh bikin ini otak tidak menahan oi. kadang kala kau tiada di saat ku perlukan. Tapi bila aku lupa kau datang membawa hadiah tanpa dijangka!




Macamlah korang tak tau ini blog semakin lama semakin slow. Update pun idak, blogwalking lagilah idak... Hidup segan tapi mati pun tak mahu.




Dekat 2 bulan tak bukak akun Nuffnang. Merajuk. Tapi alhamdulillah, nuffnang bagi BE rupanya sepanjang ketiadaan saya. Bukan satu tapi lebih. Pendapatan pun pun boleh tahan, malah lebih banyak daripada zaman aktif dulu.




Kesimpulan, nuffnang memang tidak boleh dijangka...




XOXO, Azza Azman 
 Jika Suka Jom Sebarkan di FB

5 ulasan:

Mieya Atiera berkata...

ya, Mieya setuju. Kejap bagi BE, kejap kedekut BE. Kadang2 tu, buat kita jadi tertunggu-tunggu.

Namee Roslan berkata...

hehe, unpredictable ye. takpe, bg namee kita blogging ni kita takyah kejar duit dulu...sbb nnti mudah kecewa. anggap je kalau ada.ada lah.kalau takde, bukan rezeki :)

slumberdek berkata...

itulah rezeki nama yer cik zaza

Zharif Azis berkata...

tak paham lah dengan nuffnang nie . BE tu apa erk ? awat saya dah pasang lama , tpi earning bru 65 sen ? serious tak tau langsong pasal bende alah nie

Botak berkata...

ade ape dengan nuffnang., lama tak bukak., jangan² earning dah cecah sejuta ringgit., hahahaha..