06 Mei 2012

Cherry Berry

Assalamualaikum, 


Bencinya Cherry Berry, nak gerak pun susah tau. Semalam kengkonon nak beli handbag kat The Curve, tapi tak ada mood dah. Dah lah tak banyak pilihan, tak macam kat Parkson Festival City Setapak banyak gila pilihan, presentation dia pun cantik dan class. 


Alkisahnya, dalam perut rasa macam ada blender. Dia blend semua makanan sekali dengan perut dia blender, berkampung dalam toilet lah gamaknya. Frust. Sementara dalam toilet, sibuk memikirkan apa benda yang saya salah makan? 


Sampai sekarang tak tau apa sebab saya makan sama je dengan kawan kawan, tapi diorang tak pulak cherry berry. So malam semalam pergi klinik. Klinik Izdham. Kena rm50. tak dapat handbag, dapat ubat 5 paket.

Iomotil untuk cirit birit
Charcoal untuk angin
Ciprox 500 untuk antibiotik
Mexoione untuk pening dan loya

Eh nurse tu salah tulis ke sebab setahu saya iomotil untuk angin dan charcoal yang u ntuk cirit birit. Entahlah saya bukan pharmacist. Tapi bila check kat internet betul lah, selama ni saya yang salah sebab nurse kat UIA selama ni bukan nak tulis prescription semua. Hentam saja lah labu.


Tah bila nak dapat handbag ni  T-T


XOXO, Azza Azman
Jika Suka Jom LIKE

6 ulasan:

Unknown berkata...

makan ubat smpai habis...haha nnti dptlaa tu hanbag kene sihat dulu :)

Entri terkini Kazen >>> "Segmen: Kau Blogger Ku Blogger"

Tanpa Nama berkata...

handbag versi ubat la gayenye...

Unknown berkata...

yewww hehe lama xjenguk sini....tah2 dah kawen ;p

Unknown berkata...

alahai...sian dia :/

Jay berkata...

kesiannye...mkn ubat ye n nyakkan minum air..:)

syakirahmn berkata...

sabar sabar :D