30 Januari 2012

Karaoke Lagu Kisah Hati - Alyah

Assalamualaikum, 




Azza sebenarnyadah lama gila lagu ni, kalau tak kerana lagu Awan Nano, Seribu Sesalan dan Sedetik Lebih yang boleh tahan sedapnya, Azza memang ingat lagu Kisah Hati dari Alyah ni menang. So sebab yang lain pun hebat jugak, tak harap apa-apa ah. Tapi last sekali dapat persembahan terbaik....yeah!




Pastu, saya terberangan jugak kalau-kalau si Remy Ishak muncul atas pentas buat macam dalam video klip Kisah Hati. Tapi tak kan lah Ramy nak datang kot. Sekali bising bersorak semua dia memang datang weh! Wuwuwuw...




Jom layan karaoke lagu Alyah sebentar mengenai cinta yang tak sesampaian...buzz!






Hatiku hatimu
Menjadi satu cinta
Ku rasa hadirmu menyempurnakan aku
Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir

Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Mungkin kita bersama
Nanti di atas sana
Biar ku setia menjaga cintamu
Selamanya

Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir

Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Mungkin kita bersama
Nanti di atas sana
Biar ku setia menjaga cintamu

Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini

Biar ku setia menjaga cintamu
Selamanya



XOXO, Azza Azman
Jika Suka Jom LIKE

6 ulasan:

KAMIHIDUP berkata...

terbaik. :)

maszull berkata...

assalamualaikum azza...jom layan karaoke lagu ni yer.....:)

sergeant keroro berkata...

semalam dah macam charlie chaplin kot, hehe.

tapi awan nano memang menyentuh hati.

sengit2 semalam :)

Paris Lipton berkata...

suka aizat huhuhuhuhuh

Namee Roslan berkata...

lagu ni menusuk kalbu org kata. hehe

Niza Romli berkata...

tapi akak tak suka lagu ni...hehe, jgn marah naa.