07 Januari 2012

5 Blog Paling Kerap Dilawati 2011

Assalamualaikum, 


Saya mula mencipta blog ini pada 3 Febuari 2011, kira awal tahun jugaklah. Blog Azza Azman hampir mencapai 12 bukan atau bersamaan dengan setahun sudah sebab sekarang dah bulan Januari 2012. Dengan ini, mari saya senaraikan 5 blog yang paling saya kerap baca atau dengan kata sebanar, saya stalker (sbb malas nak komen) pada tahun 2011.



Blog namee yang saya kenal pada awal Namee berblog. Blog namee lahir bulan January, blog saya pulak lahir bulan Febuari. Tapi blog Namee berjaya jauh ganda dari saya hehe. Masa awal-awal, namee jarang sangat update, kekadang rasa rindu. Lepas tu baru saya tahun, banyak masa dia gunakan untuk belajar dari berblogwalking di Blog yang sudah berjaya. Tak hairanlah setiap entry beliau meraih pengaruh yang besar dari pembaca. Caya lah lu! Plus kami kawan sekuliyah.. dari zaman matrik lagi.






Blog yang tidak perlu diperkenalkan lagi. Kalau nak tau, dari blog inilah saya mendapat rakan baru. Even blog Namee pun saya kenal dari Ben Ashaari. Dia juga lah yang banyak membantu memperkenalkan saya kepada orang lain. Terima kasih Ben. Kalau tak Ben yang bantu orang baru, cuba cakap siapa lagi? Tapi yang baru-baru ni juga janganlah simply take for granted, cuba belajar dengan Namee, selain mengharapkan bantuan dari Ben, usaha juga untuk membuat entry berkualiti. Saya pun masih belajar.




Ayeem, selucu namanya, blog ini memang tak kering gusi. Kalau tetiba rasa gundah gulana, boleh lah baca blog Ayeem Ayam. Tak perlu nak berfikir dan serius sangat, baca satu ayat pun dah boleh buat kita tersenyum lebar. Heeee.......




Blog Jo pun sama macam Namee, sekali buka pasti terpaut. Yang penting kedua-dua blog saya baca bukan kerana  mereka terkenal, tapi atas sebab terjalinnya rasa bersahabat dengan mereka. Saya kenal blog Jo dari GengBlogger, walaupun dah pupus dah sekarang, saya masih kerap melawat blog Jo, Sedih la Jo dah nak tutup blog dia akhir tahun ni..



Blog yang saya suka bila rasa nak cuci mata. Hmm segar bugar terus setiap kali bukak.. lepas tu mulalah berangan. Malas nak cerita lebih lebih. Tengoklah sendiri.



Ini pulak senarai 10 Blog yang saya kerap baca belek dari muka surat depan sampai belakang. Buat kakak kakak, adik-adik dan abang, saya minta maaf lah selalu baca tapi jarang tinggal komen. Sebab jari ni syok untuk skrol klik, skrol klik je, menaip memang payah.
  1. Kak Ina KL
  2. Kak Niza Romli
  3. Kak Yana
  4. Paris Lipton
  5. Kak Nur Amina
  6. Syakey
  7. Dunia Sebelah Zara 
  8. Nurizspace
  9. Silampuneon
  10. Naim Ke Arah Keredhaannya
Buat kakak kakak, adik adik dan abang yang tersenarai, meh saya ajak kamu untuk senaraikan blog yang kamu kerap lawati sepanjang 2011 ye. Lepas tu letak lah URL entry di ruangan komen atau >>DISINI<<




XOXO, Azza Azman
Jika Suka Jom LIKE

17 ulasan:

Lady Milo berkata...

baru tahu ..terima kasih info ni ye (^_^ )

Unknown berkata...

bila lah blog sy nak masuk dlm list tu ek... hahaha...

http://www.mohdfaizulosman.blogspot.com/2012/01/hebat-hidup-di-ukm.html

Niza Romli berkata...

terima kasih byk azza sbb sudi jgk singgah n komen kat blog sy. :)

Unknown berkata...

hye aza,,, melawat sini jap sebab lama busy..xsempat nk update blog n jalan2 kat sini :)

Unknown berkata...

hye aza,,, melawat sini jap sebab lama busy..xsempat nk update blog n jalan2 kat sini :)

NUR AMINA berkata...

Terima Kasih Azza. Nanti akak free akak cuba buat entry blog paling kerap dilawati.

NIZAM berkata...

hye Azza.

sy pun suke Namee. sgt informative kan :))

Un Phat Lee berkata...

dem tak masuk list.ehe

nuriz berkata...

hehe..takpa takpa..tak komen pun takpa asalakan mai melawat hehe

Jo Qusary berkata...

Siapa yg pupus, Gengblogger ke, aku ke, dinosaur ke? Hehehehe...

Salah satu sebab aku tgh freak out (aktiviti otak pusing) awal tahun nie sebab rancangan nak tutup blog tu hujung tahun nie la... rasa seolah2 nak buat abortion pulak... byk taw kopi yg aku dah minum sejak bulan januari nie...

thanks sebab selalu singgah blog aku yg ntah ape2 tu selama nie :)

Yana Halim berkata...

alolo....sweetnya entri. Thanx ye Azza sbb rajin singgah blog akak. :)

Unknown berkata...

blog jo kenal dr blog azzah, tulah rugi la dia nak tutup blog kan...
hehe nice to know you...^^

Namee Roslan berkata...

thanks azza. kenapa tak mention kita kawan campus ?? hehe

justareader berkata...

wahh.. mmg semart blog2 nie.

justareader berkata...

wahh.. mmg semart blog2 nie.

Muhammad Naim Abdullah berkata...

salam azza
terima kasih sudi letak blog naim 2..

sori lambat mai.. sibuk. :)

Rean berkata...

blog hebat2 tu.. :)