26 Jun 2012

Lagu-Lagu Zumba

Assalamualaikum, 


Haritu ada citer sikit sikit pasal senaman Zumba (cardio, muscle workout and toning) kan?
Ada siapa siapa buat tak rumah? huhu potong jari ler korang kalau buat.
So harini nak share lagu lagu yang kami guna semasa sesi senaman ceh wah!
Lama lama syok pulak dengar lagu ni siap burn dalam CD letak dalam kereta kau. 


Nah ni la antaranya:         (link will be updated soon)
  • Waka Waka, (link)  
  • La Subienda, (link)
  • La Ponta Na Pe, (link)
  • Where's The Party, (link)
  • La Vida Es Un Carnaval, (link)
  • Hella Decale/ Zumba He Zumba Ha, (link) 
  • Mambo Rumba Flamenca / Duni Mi Duni Ladjane, (link)
  • Dueno De Nada And Crazy Love, (link)
  • El Party Merengue Proyecto Uno, (link)
  • Baila Mi Son By Ensamble, (link) 
  • Balans Caribbian, (link)
  • Mr Saxobeat, (link) 
  • Baile Privado, (link) 
  • Stand By Me, (link)
  • The Sign, (link)


So semua lagu ni ada lah untuk gerakan cha cha, mambo, cumbia, merengue, salsa macam-macam la. 


Selain lagu di atas, instructor pun ada guna lagu Bandi Amok dan Mahir Zain.
Ala tak kisah la lagu apa pun asalkan ada rentak. 
Cuma lagu kat atas ni sebagai trademark dia la.
Oh ya lagi satu, instructor azza tu dah tak buat kelas hari Ahad di UIA ni.
Sebab ada offer lain dari luar. Masyukkk...
Tak pa hari ahad kita kasi rehat k.


Pasanan tak putus putus dari instructor saya....
Kalau nak berzumba boleh tapi kena la pandang kiri kanan.
Dia pesan jangan bukak aurat pada bukan mahram.
Jangan buat di tempat awam sebab senaman ni beriya sikit...
Kalau dah goyang 360O , pakai jubah pun boleh boleh buat lelaki terliur!

All of you are welcome to the classes in Bangi Saturdays at Nurwin Fitness at 10am, and Sundays at Santai Suri at 10am ;) ~madam instructor~
 Dr. Shuhaidah to be among those who offer a better option for the zumbalicious muslimah.

 
XOXO, Azza Azman
Jika Suka Jom LIKE

4 ulasan:

Harith Iskandar berkata...

ehehe zumba ke?xpernah dgr la.. :)

kire senaman utk perempuan jer ke ni?

naim berkata...

HEHE

lambat mai sini,

kalo lagu ACAB leh x? hehe

MiraNAR berkata...

nak tanye,tau tak contoh lagu2 genre cha cha yg melayu punye ape?

MiraNAR berkata...

nk tanye sket,kalau lagu2 genre ala2 cha cha mcm kt atas tu,melayu punye tau tak?