12 Oktober 2011

Wordless Wednesday : Why Me?

Salam, 



Dalam banyak banyak bilik, bilik aku juga korang nak guard.


XOXO, Chempaka Sari 
 Jika Suka Jom LIKE


12 ulasan:

naim berkata...

salam alaik

Kucin..

kucin bukan pelihara naim cuma jaga ja.. dah mati 2 ekor.. huhu

Nyamuk Terbang berkata...

ala comel nya
NT bela hamster ^^

Rosalia berkata...

biasala kucing.kucing sy lg la beranak dalam almari bju sy -_-'

Dhinai berkata...

Nak buat blig sendiri tak tau,tumpang possing jadilah....

Niza Romli berkata...

oke la tu....sekurangnya ada gak yang sudi guard :)

NUR AMINA berkata...

kucing jiran suka kt akak sbb akak selalu bg makan, buka pintu, mesti dia dh tunggu kat pintu, nmpk suami akak mesti dia lari...hehe

oli-go berkata...

orait la tu ade guad..ramai plak tu..hahhaha

syakey berkata...

ramai bebenorrr. ;)

Dhia BellamiZam berkata...

suke kucing :)

CikNuwairah berkata...

kadang2 kt depan bilik CikNuwairah pun ada jgak..tapi selalunya kucing ni suka lepak bilik member ciknuwairah yang sblah ni sbb diorang byk kasut yg boleh kucing2 ni buat alas tido..hihihi..

! AzzaAzman @ Chempaka Sari ! berkata...

oh...patutlah diorang tidur atas kasut..nak buat alas tidor.. saya tak nak bagi makan sebab takut nanti dia manja sangat..

chekgu kechik berkata...

ololo..comelnye..:)