06 Oktober 2011

Nak Bagi Hadiah Kat Pembaca Bertuah Ni

Salam, 




Saya ni nak buat contest bapak ah malas. Tapi teringin sangat nak bagi hadiah kat pembaca @ follower. Tak de la hadiah mahal-mahal. Biasa-biasa je. Tapi benda yang saya nak hadiahkan ni benda yang saya sayang sangat sangat...




Chempaka Sari nak bagi hadiah kat pelawat blog ini yang ke seratus ribu @ ke 100,000. Saja je nak menghargai semua pembaca. Eh kalau nak bagi kat semua pembaca bankrup pulak. Dah la hari ni Nuffnang buang status Gliteratti saya, tsk tsk tsk.. So mampu bagi kat seorang jelah mana yang bertuah tu.




Sapa pelawat bertuah ke 100,000 tu prinskrin lah, save as picture, upload dalam entry dan cer citer sikit sikit. Review ke hape je. Tak pun nak buat entry wordless wednesday pun boleh. Saya nak tengok bukti je. Letak lah watermark blog kamu takut kang ada orang curi pulak gambar tu. Kalau ada 10 orang claim dia punya, mana saya nak cekau sampai 10 hadiah?




Hadiah, saya akan review blog kamu dalam 6 perenggan, promote blog kamu selama seminggu dan mendapat hadiah berupa satu Set Mandian Lavender yang saya beli kat Roots, London. Set ni sesuai kat laki atau perempuan. Dalam set ni ada, scrub, garam khasiat, towel kecik, gel mandian dan losyen selepas mandian. Comel tau yang penting purple! Yelah dah lavender kan mesti la purple. 




Good Luck Kengkawan!




** Jemput semua kat blog kedua saya..




XOXO, Chempaka Sari
Jika Suka Jom LIKE

19 ulasan:

deeyadzuizz berkata...

bole x nak hadiah tuh hehe mintak leh la jdi plwt yg ke 100000 hehe

... berkata...

menarik ni..bookmark your site..hehehe

cik timbahijau berkata...

menarik ni :D jom kawan-kawan blog sekalian.kita kejar sama-sama 100 000 tu ye :)

(dalam hati; dapat kat saya terus tanpa angka tu kan best :P, ahh ngade ko qaseh :P)

akan menanti sape la yang bertuah tuu :)

Nyamuk Terbang berkata...

nak hadiah
hehe

Azza Azman berkata...

Dhiyakira : Hehe datang lah blog ni tetiap hari....mesti boleh.


Dhia : Sila sila sila bookmark this site.

Tiba hijau / Qaseh : Yeah cepat kejar...jangan tak kejar..

Nyamuk : Cepat nyamuk terbang cari yang ke 100,000..

aamalinaazman berkata...

waaaaaaaaaaaaaaaaaaa
bertuahnyela kalau dpt ni
mai sini selalu
kekekekek

zuneta berkata...

wah..hebat ni...lama dah zu tak kejar no.bertuah mcm ni....

Unknown berkata...

ingatkan dapat melancung ke london......hehehe

Azza Azman berkata...

wah janganlah london, indon pun tak dapat dik...

Botak berkata...

saat komen ni ditulis., baru yg ke 93,246., rasanya lama lagi nak ke 100,000..

Niza Romli berkata...

tak pernah lagi jadi yang bertuah...den nak torai jugak la!

sue perbs.. berkata...

wah.. nak nak.. harap2 jdi pngunjung ke 100 000 tu

indahhiasan berkata...

juah lagi nak cukup kan 100000

Miss Padora berkata...

wah,ke 100,000...kena slalu jenguk2 ni,hehe

Azza Azman berkata...

rasa macam jauh tapi tak lama dah ni... tunggu... harap adalah pemenang, sebab tak nak simpan hadiah tu lama lama...

CikNuwairah berkata...

wahhhhhhhhhhhhhhh...:D

Miss Padora berkata...

aku mau menang juga......

... berkata...

alhamdulillah...sayelah orh yg awak cari..x sia2 tngu 4 hari berturut2...

jmput singgah :)
http://bellamizam.blogspot.com/2011/10/pengunjung-ke-100000-di-blog-chempaka.html

Azza Azman berkata...

Tahniah Bella...