07 April 2011

Cik Anonymous I Love You!

Salam, 




Saya sangat gemarkan anonymous sampai terbawa-bawa dalam mimpi. Bilakan saya dapat bertemu dengan beliau? Bagaimanakah rupa sebenar beliau? Apakah nama beliau? Saya sangat tertanya-tanya dan ternanti-nanti bila lah beliau akan menunjukkan wajah sebenar.




Saya agak tertarik dengan kata kata beliau, sehinggakan mahu menulis tentangnya. Saya juga terlalu excited untuk meng'quote' kata kata yang beliau utarakan di formspring. Nah marilah kita bersama-sama menikmati ucapannya khas untuk saya. 





Kau rasa kau cantik tak?sebab kau mcm confident je letak gambar kau yg mcm kampung ni?asal mane?felda? Mana ada letak gambar cantik, xde pon. Salah orang ke? hehe xpe dimaafkan. Chill!


Kau lah perempuan yg paling suka mintak simpati. kan? aah.. kenapa ni marah ke, kenapa hide profile xbaik tau. Anyway doakan saya, nk exam besok! chaiyok!



Ini Soalan Beliau Untuk Kawan Saya Tapi Saya Saja Jawapkan
Asal azza2812 ni mcm menggelabah haram je? hahahaha. Siapa anda sebenarnya? Kenapa sorok muka...... hensem atau jelita sangatkan anda?


Tp soalan dia mcm haram lah. menyampah tgk. hahahaha. maaf lah chem yg dulu nama nya azza. hahahaha. Saya tak faham kenapa awak begitu membenci saya ye? awak kenal saya ke? Ini bukan soalan pertama awak hina saya. Maaf. Maaf klu awak tersinggung dengan saya. Peace!





Bagi saya beliau ni dahagakan perhatian. Tapi malu nak tunjuk muka. Nah sejuta perhatian saya bagi kat awak.Entry ni khas untuk awak tau. Peace!










XOXO, Chempaka Sari 








 ________________________________________ 
Jika Suka Sila LIKE

6 ulasan:

jack berkata...

haha..cik anonymous yang jeles tu..biarkan..tak ke mana orang macam tu..

Jay berkata...

ntah pape...dengki kat org adalah satu penyakit yg susah utk diubati..kalau saya tembak je org macam tu..hahaha

Jo Qusary berkata...

troll je tu... selalu muncul kat blog2 org lain, especially blog pompuan... ntah nape ntah...

Azza Azman berkata...

Tulah.... biarkan dia. kecian dia hehe

Azza Azman berkata...

saya baru dgr hari ini kat blog serius apa itu troll?

Anem Arnamee berkata...

Cenyum sahaja . :)