28 April 2011

Nurul Ain Abdul Salam Si Blogger Yang Humble

Salam,

Kenal tak siapa ni kenal tak....


Macam biasa, saya kalau dah terlalu excited memang tak dapat dibendung lagi. Ni perkara paling excited kot selama 3 bulan saya berblogging. Blogger popular dengan cute nya meng'add' facebook saya. Wow wow wow!!! Diorang ni susah kot nak approve orang melainkan yang dikenali sahaja. Nak approve pun kena bajet-bajet jugak sebab friendlist facebook ada limitnya. Lain la fan page... Fan page dia ni saya dah lama LIKE.



Semalam balik je terus bukak tenet, tengok ada orang add. 
Okay tak pelah. Kalau perempuan saya memang approve. 
Pastu tengok nama, Nurul Ain Abd Salam. Eh macam kenal.


Eleh macam kenal konon, memang kenal lah. 
Hari hari bukak blog dia kot.
Tapi betul ke dia? tak kan kot...
Tipu ah, mesti menyamar ni.


 Dengan selamba badak kembung saya tulis kat wall dia
"Thanks add, tapi ini kak ain yang sebenarkah?"
 Saya tak caya pun, tak palah, kak ain yang Fake pun okay apa.


Hehe. Pastu bukak blog, eh ada follower baru.
Tengok macam kenal je. Klik jap nak jejak dia balik.
Nama blog dia L.O.V.E, eh ni macam blog kegemaran saya.
Eh eh eh dan eh, kak ain follow blog saya lah..! 
Kemudian saya happy semacam. Wohoo..!


Bukak balik Facebook, tengok kak ain senyum kat wall saya.
Baru tersedar ini memang kak ain.


Pastu dia balas kat post saya tu.
Dia cakap la tu memang dia.
Memang nak kena lempang saya ni tak caya plak.
(Malu)


Pastu Kak Teha pulak menyibuk kat post Kak Ain.
Hehe, saya yang malu nak komen 
kat post tu pun terus menyibuk jugak.
Cian Kak Ain terpaksa layan kami memalam buta.
Muahhaha....




Bangun pagi ni pun cek jap blog dengan facebook.
Mana lah tau saya bermimpi je. Huhu.
Rupanya memang betullah.
Thanks Kak Ain sebab buat saya happy!




XOXO, Chempaka Sari




________________________________________ 
Jika Suka Sila LIKE

8 ulasan:

Jay berkata...

uih..bukan sonang nak dapat follower terkenal cam nurul ain kan??Bagaikan bidadari di syurga nama nurul ain tu..

aindzaya berkata...

uih!!congratz taw..
bukan senang tu..org glamour nak follo..hehe..blog nie ada citarasa ^^"

Niena Muhammad berkata...

owh.. bukan senang org yg glamer nk follow kte.. nway dtg singgah sini dan terus follow awk :)

Cik Farah berkata...

wah! kak ain follow! tahniah chemp :)

Y A Y A N berkata...

blog walking...hye

Tanpa Nama berkata...

bestnye blogger cun terkenal add dye.. :-)

THE GREEN berkata...

dah tgk blognya. setahu saya dia baru jer kawen...

Unknown berkata...

wah..bestnye..
http://nurulnamasaya.blogspot.com/