20 April 2011

Ter"Masuk" Dalam Majalah Dara.Com

Salam,



Harini saya bukak Facebook lewat sikit.
Sebab kat rumah broadband amatlah lembab.
Tak de lah basah lembab je.



Kawan saya Arriefa Azyyati post seseuatu
Saya pun bukak lah secara cepat dan laju
Sebab wireless kat Old Town ini laju
Tengok- tengok dia tulis macam ni



"Terjumpa ni dlm majalah dara bulan ni. hehehe :P"





Nak terkejut boleh?
Terkejut sambil tergelak
Tak sangka Dara.Com ambil serius pula 
dengan gambar tak senonoh ini
Ala kecik je pun, kecik toiekk
Dengan ini saya juga nak Tag kawan saya Teha




Hi, TEHA!
Kita masuk majalah Dara/Com. 
Sila jangan malu.
Biar saya je yang malu
Awak jangan malu





Terima kasih Dara.Com




XOXO, Chempaka Sari




 ________________________________________
Jika Suka Sila LIKE

8 ulasan:

NADDY KZAMAN berkata...

alalala chumelnye der...=))

Jay berkata...

wow..bukan sonang nak masuk kek dara.com ni???so beautiful...anugerah allah yg cantik...:)

Sha. N. berkata...

Glamer la pasni azza.hehehhehe

nur anis berkata...

bestnya masuk majalah..:)

Chempaka Sari berkata...

lar kecik je pun kawan2,,,, bukan jadi model pun bleh jadi glamour haha

ada mokhtar berkata...

wow, bestnye =)

teha berkata...

eh saya di situ...hehehehehe v(~_^)

Tanpa Nama berkata...

comel awak ni