12 Julai 2011

Cabutan Bertuah di Parti & Angan-angan Kecil

Salam,




Suatu hari saya buat jamuan. Jamuan kecik je bukan parti buih ke tiup buih ke telan buih. Tajuk parti saya tu SPR yang membawa maksud Saya, Parti & Rakan-rakan. Pastu saya juga buat lah acara Cabutan Bertuah. Eleh nama je Cabutan Bertuah, tapi hadiah saya mahal mahal, takkan nak bagi kat sapa sapa je. Sebab ini jamuan saya, AJK yang uruskan acara Cabutan Bertuah ni semua kena ikut cakap saya.


Serius gambar takde kene mengene. What the fish!


Saya dah bagi arahan baik punya, nombor yang diambil mestilah no. boipren saya, pastu no kawan baik saya patu no kawan-kawan rapat saya. Takda maknanya nak bagi senang senang je kat anak tiri jiran kawan sepupu saya. Takda kena mengena. Tapi tak boleh jugak buat macam tu, kena kaburi tetamu yang lain dengan satu dua hadiah kat orang lain. Tak boleh jelas sanagt yang saya nak bagi kat kawan rapat. Hehe.




Semua saya boleh buat kat parti saya ni. Suka hati saya lah kan. Tak ada sapa boleh pertikai. Saya ketua kat situ faham. Transparency ke bersih ke paduli hape haha. Eh iya ke boleh ? Ehem, apa apapun ni semua angan-angan kecil saya je. Tak pun parti marti yang nak dibuat. Gurau je. Sebab tulah saya tak layak jadi ketua atau lebih hebat lagi, perdana menteri. Kalau saya jadi perdama menteri tentulah angan-angan saya lebih besar. Contohnya bekerjasama dengan SPR (AJK Saya, Parti dan Rakan-rakan) supaya bagi project kat kroni-kroni saya. Tehee... Love and Faith, CS.




XOXO, Chempaka Sari
Jika Suka Jom LIKE

5 ulasan:

Jay berkata...

wah...tak nak dtg lah parti azza...tak dapat hadiah..hahaha...takdelah...kalau di jemput insyallah dtg..wah perasannya aku..hahaha

Adiermi O'mida berkata...

xdpt hadiah pn xpe...dpt mkn free pn dh kira ok gilerrr.

KAMIHIDUP berkata...

wah, dah bagitahu dulu kawan rapat je yang dapat, heee. :)

Chempaka Sari berkata...

hehhe azza berangan je,,, double meaning je entry ni..

eQuRlz berkata...

hakhak.. klu awk jd perdana menteri.. eqa nak jd kwn baik awk la :p nnt projek2 smua awk bg kt eqa yer..

my latest entri
"WEHHH!!.. BESAR SANGAT KE SHOUTBOX BLOG NI??? AMARAN! ENTRI INI SANGAT PANJANG.."