18 Mei 2011

Ubah tajuk : Jangan Baca Entry Ini Lagi

(Edited:harap jgn baca entry ni lagi sbb ramai yang tak puas hati, cakap saya tumpang populariti, sumpah masa buat entry ni saya tak de cita2 kejar semua tu sbb baru sangat lagi buat blog. Buat entry ni pun sebab minat sangat dengan Fatin liyana. Dah jangan klik entry ni lagi)




Salam, 

Tak ada apa pun entry ni.
Kalau tak baca pergi je kat sini.

Apa yang nak dipelikkan kan? Kali pertama buat post pasal Fatin Liyana
Dalam 2 hari dekat 3000 page view untuk entry dia sorang je. 
Blog ni bukan glamour pun. 

Tapi atas sebab buat post pasal orang glamour blog ni pun naik glamour kejap
Huhu perasan!
(>__<)


Fatin Liyana sila jangan marah sebab tepek gambar lama awak ni. 
Tak pe awak tetap cute di hati peminat awak.


Rakyat Malaysia ni gemar betul ke kat Fatin Liyana?
Kang buat post pasal Hanis Zalikha kang.
Baru tahu.

Tapi nanti orang cakap saya tumpang glamour pulak.
Tapi serius saya tak tau pulak trafic boleh naik. 
Ala apa salahnya kan?


Okay lah, sebagai tanda terima kasih sebab 
dia ni naikkan trafik meh lah undi dia.
Log facebook masing-masing dulu.
Dah log in dah?

Fatin Liyana ada masuk satu contest.
G lah undi dia kalau rajin.


First LIKE page Annas di sini 
http://www.facebook.com/AnnasEaskeyPhotography


Second LIKE gambar dia kat sini
http://www.facebook.com/photo.php?pid=7040642&id=245198783579




Sekian, yang pelik...





(Edited: At least blog saya tak tumpang populariti fasha sanda yg pakai bikini, kekasih baru shahir dan bla bla bla....Kalau saya tulis pasal artis pun, tulis yang baik-baik je.)



XOXO, Chempaka Sari
Jika Suka Sila LIKE

16 ulasan:

Jay berkata...

wah ada lagi pasal fatin liyana ni..hehehe..alah cik chemp..bukan selalu pun naikkan trafik kan..hehehee..

Azza Azman berkata...

tu pasal.. ni saje nak uji. Macam ajaib tu yg nak buat lg tu.

Jay berkata...

lepas ni cik chemp buat lah pulak pasal yuyu zulaikha..mesti bnyk yg masuk lagi..hahaha

K berkata...

fatin liyana comel XD

untunglah~

Fana Flora berkata...

peminat setia fatin liyana cik chempaka sari ni ;)

bagi saya, fatin liyana ni beauty with brain kan ;)

Tanpa Nama berkata...

ko nih..nampak sangat desperate..cara MURAHAN gilerrr nak nekkan traffic..

Azza Azman berkata...

ada orang tu desperate nak komen, tapi pakai amonymous. Takut nak tunjuk diri ler tu..hehe

Jay berkata...

hahaha..dah ada juga cik anon..Kalau berani tunjuklah muka tu..hahaha

Sha. N. berkata...

Azza, utk elakkn org x brape pndai n x brani mcm anonymous ni, baik ko setting komen.At least, x de la komen mcm ni kn??hohoho

Azza Azman berkata...

Sha,N aku dah memang bersedia dah dgn cik anon ni. Awal2 lagi aku dah buat post I LOVE ANONYMOUS hehe.

Hirdayu Rahmat berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
iedaurora berkata...

fatin liyana so gorges luv her to!

Nizam Ijam berkata...

dia sangat comel :)

tinggal jejak sini :)
”Artis Dah Kahwin Tak Laku?”

Azza Azman berkata...

iye nizam ijam...die comel.

Sozcyili berkata...

Takan pasal neh pun orang nak marah? tak faham aku. kan lagi bagus maki umno daripada marah benda takde pekdah macam neh? heh

Unknown berkata...

sorry mmg xkenal sape fatin or hanis..ehe sbb mmg xminat nk amik tau..hehe