28 Mei 2011

Saya Pemilik Nombor 55555 Blog Chegu Zubir

Salam,


Chegu zubir ni semangat betul nak orang print skrin kan pageview dia yang ke 55,555.
Hey jangan cabar la, ini Chemp okay!

Memula bukak kat 55,050
Tak pe saya sabar...

Pastu sambil buat thesis...
Belek belek kat 55,055 !
Ala cepat lah cepat lah!

Tadi duk lepak lepak dengan Teha kat OLd town...
Teringat nak bukak blog chegu zubir ni.

Hah amekau! Tu dia kat 55,555!
Tahniah lah kat saya yang berjaya heheh!
Selamat hari jadi Chegu Zubir 5 Mei 2001

Disamping itu saya juga nak kongsi satu gambar saya dan TEHA masa kecik.
Penat penat scan buat apa lagi kalu tak upload kan?
Jom!

Comel kan kitorang? Ala cakap je comel..
Tak yah nak memalu sangat lah.
Okay babai.


Untuk info lebih lanjut klik SINI
Kredit juga kat TEHA yang sudi print skrin.
Anda sangat menurut perintah.


XOXO, Chempaka Sari 
Jika Suka Sila LIKE

9 ulasan:

Teha Nur Fateha berkata...

sy memang penurut perintah yg baik :D

Mrs Nurul berkata...

waaaaa bertuah tuu =)

Mrs Nurul berkata...

waaaaa bertuah tuu =)

fRaMe+LenSeS berkata...

kamu sangat comel okeh.. :D

cik azeya berkata...

bertuah dong! :)

Azza Azman berkata...

hoho... teha macam doraemon...

Terbelog berkata...

cantik nombor..folow kamu!

Abu Zafran berkata...

pergh...jumpa jugak pmilik nomnbor 55555 yer...maaf c.z di kampung bercuti....t c.z akan promote blog kamu yer..jangan la marah..blog c.z madih aktif..cuma c.z tak dapat online cam selalu coz xde broadband....

Azza Azman berkata...

hahaha tak marah pun...cuma tertanya tanya je hehehe...