26 Mei 2011

BEN ASHAARI AJAK SERBU BLOG BARU

SALAM, MR. BEN...




SIAPA NAK JOIN JOM SERBU DI SINI DULU

MR. BEN, BLOG SAYA BARU ADA 265 FOLLOWERS

HEHEHE, WASSALAM.


Yeah...! akhirnya berjaya jugak header blog picisan saya menempel di blog segment hebat Ben Ashaari. Saya jadi pilihan di Jom Serbu Blog Mereka ! #5.
Tetiba rasa rugi pulak tak ada header sebesar header Ben Ashaari yang merah menyala tu. Huhu..
Ada sesiapa nak baca cerita kreatif saya untuk segment Ben Ashaari boleh pergi ke SINI 
XOXO, Chempaka Sari
Jika Suka Sila LIKE

11 ulasan:

Rtp Farra Arisha berkata...

arisha punya followers pun lg sikett dr tuu. takpe, kita blogging untuk melepaskan apa yg terpendam dan tuk kepuasan hati kann..:))

Azza Azman berkata...

Jap betul ke ni Mr. Ben atau ben ashaari dah follow saya?

(pengsan jap)

Mr. Ben Follower yang ke 266 saya...yeah!!!

khalila ishak berkata...

hehee.... tahniah ^_^

belon berkata...

hehehehe

Azza Azman berkata...

Yeah jadi pilihan yang ke LIma...!

syazana amira berkata...

singgah sini :)

belon berkata...

ala..pelacur ikutan tu just nama jek.haha :) tiada maksud lain pun.

Azza Azman berkata...

huhuhu.... (>__<)

mas saari berkata...

salam singgah dan follow blog awak!
tahniah terpilih oleh abg Ben..moga terus success berblog..

Fahmi Jaafar berkata...

saya pria terhebat!

Unknown berkata...

follow kamu dari BA