30 Mei 2011

Terima Kasih Buat Pembaca Yang Cool Tak Hengat!



Salam,



Saya sangat sibuk sekarang ni. Sob sob..
Tak sempat nak balas komen kat siapa-siapa yang sudi komen.
Tak sempat nak follow yang sudi follow blog Chempaka Sari ni.
InsyaAllah dah free nanti saya follow balik ye
mana mana yang tertinggal...maaf tau.
Terima kasih banyak-banyak, sangat.

Sedang busy memasukkan data project paper saya ke dalam program SPSS, saya terfikir sejenak lantas membuat entry ni. Entry ni nak mengucapkan ribuan terima dan jutaan kasih buat semua 260 followers yang sudi follow blog picisan ni. Sejak blog ni dibuka, 3 Febuari 2011,  dari post "pertama" saya hinggalah post saya tentang "lagi isu tudungsebanyak 26 169 pageview telah membuatkan saya semakin bersemangat untuk menulis lagi. 


Kebanyakan yang saya tulis adalah berdasarkan keadaan sekeliling dan pendapat saya sendiri. Kalau ada terkasar bahasa, dari hujung rambut ke hujung kaki saya memohon ampun. Ceh macam hari raya pulak. Mana-mana saya terCopy, terPaste, terLupa Credit.... maaf banyak banyak. Salam blogging dari saya. Sekian.


Jangan lupa clik sini untuk tengok post pertama saya yang 


XOXO, Chempaka Sari
Jika Suka Sila LIKE


20 ulasan:

ejulz berkata...

tahniah.. semoga menjadi blogger yg berjaya.. :)

zarul farhana berkata...

wow byknya pageview...
papon tahniah ya...

Puteri Iqa Izyan berkata...

pehh.. byk gile page view.

keep it up dear. ^^_

KAMIHIDUP berkata...

sedap baca ayat yang ditulis.

Noor Fatin berkata...

byknya!! haha saya paling tggi pn 1k je. haha tahniah!

Tanpa Nama berkata...

wow, bleh bagi tips skit....hahahhaa

Jay berkata...

tahniah cik chemp...Jay akan terus sokong Blog cik chemp ni..hehehe..semoga terus sukses k..

Nizam Ijam berkata...

Saya jawab Soalan Anda Di Sini :)

”Cara Tinggal Link Kat Comment”

Nizam Ijam berkata...

heheheheee :)

”Sama2 Cik Cempaka ”

Nizam Ijam berkata...

Saya follow :)

surianisiti berkata...

http://misssabrinaa.blogspot.com/2011/05/giveaway-belog-nemomimosh.html

join yerp..

i follow u..:):):)

Azza Azman berkata...

Nizam dah try dah... hebat nye...

”XOXO, Chempaka Sari.”

Syuk Ry berkata...

yeah!!.. keep blogging..

film review KaraK

joegrimjow berkata...

Jom join contest senang ni, menang sehingga RM500!! Tarikh tutup 11.59 malam 31 hb 5 (esok!!)

Ratu Tak Cantik berkata...

hye..hye..hye chempaka sari!~ :) tq singgah n sudi plak follow.. mekaseh ye.. n yeah...u have a nice blog, n i have no doubt following you too.. u have something i would read :) anyway, xde chatbox ke, atau Ratu yang x jumpa?

Ratu Tak Cantik berkata...

laa..google lah shoutbox atau shoutmix :) sennag je..pandai2 lah godeh..rugi la kalo xde..susah org nak blogwalking n tinggalkan link :)

Azza Azman berkata...

hoho okay bila dah free nanti... insyaAllah.
XOXO, Chempaka Sari.

Sandra Azwan berkata...

semoga selamat memasukkan data project paper anda ke dalam program SPSS! hehe..;-)

Yanty Lee berkata...

serbu & follow dr segmen bro BEN , add me on FB too!

Niena Muhammad berkata...

suka baca entri kt sini.. bahasa yg mudah difahami & gaya bahasa yg tak sombong,, nway slmt berkenalan :) sudah follow awk :)