05 Mei 2011

AyunAyunar Kembar Scha Alyahya

Salam, 


Siapa nak tengok adik Scha Alyahya?
Scha pun dah comel, 
Apatah lagi adik dia.


Iklan jap, 
Fan page Scha dah hampir capai 1 Juta orang tau,
Siti Nurhaliza pun baru setengah juta.
Yela orang dewasa mana main facebook.
Peminat Siti kebanyakan orang dewasa.


Ini Ayun Ayunar. Specialnya....
Comel sangat.Comel sungguh. Lebih comel sebenarnya.
Wajahnya saling tak tumpah macam Scha Al-Yahya.
Dia bukan adik Scha pun.  Saje je cakap.
Dia ni blogger yang ada buat bisnes anak tudung.





XOXO, Chempaka Sari 




 ________________________________________ 

Jika Suka Sila LIKE

15 ulasan:

Jay berkata...

ingat adik scha betol.hehe.baru nak ngorat td.kih kikihk

Chempaka Sari berkata...

Hehe bukan... jom la follow die. eh tapi awak lelaki, mmm dia ni selalu ajar cara nak pakai tudung.

ASaDa RyutaRo berkata...

owh.. ingatkan betul adik scha tadi. tapi muka saling tak tumpah la, cama lak senyum nya. :P

Jay berkata...

alah boleh je cik chemp..mana tau boleh bisnes tudung plak..hehehe

SYAFIQAHSALEH berkata...

uish baru perasan ada rupa lah :D

nur hidayah isa berkata...

ingat betul2 tadi adik scha...hhehe...

aah la muka diorang sama...cara senyum tu samaaa...

Rtp Farra Arisha berkata...

yupppee, she's really look alike with scha al-yahya! terkezuuuttt tgk =) ckckck.

teha berkata...

hr tu nmpk gambar die dalam dara dah cakap mcm scha al yahya..scha versi pakai tdg.. sebijik kot lg2 tang senyuman!

Chempaka Sari berkata...

Comel kan? dia masuk jugak project X by Annas

Ayun Ayunar berkata...

Assalam :) Kite singgah sini :) hehe Ngah BW n termasuk blog awk :)

Chempaka Sari berkata...

hee hee...

Cik Rose Cute berkata...

Comel...Comel dari Scha Al-yahya..hehehe

Chempaka Sari berkata...

yang ni tutup aurat sebab tu lagi comel.

Alkisah berkata...

ada tumpah skit wajah mirip scha..

salwaismail berkata...

haha tula. perasan jugak muka dia sebijik macam scha.ingatkan betul la kembar! :D