14 Mei 2011

Satu Entry Hilang Tanpa Dikesan Selepas Blogger.Com Menaiktaraf

Salam,




Berita terkini, ada satu entry saya yang bertajuk "saya sayangkan en. ponstan sangat-sangat" hilang begitu sahaja tanpa dapat dikesan setelah kerja-kerja menaiktaraf yang giat dilakukan oleh blogger.com sejak akhir-akhir ini berakhir sejam yang lalu.




Selain bingung dengan punca sebenar, saya juga rasa kesal kerana itulah satu-satunya artikel jujur yang saya tulis ketika sakit. Apa ada hal? Mestilah sayang sebab saya tak save pulak kat dalam note pad atau microsoft word terlebih dahulu. Sesiapa boleh terangkan kenapa ia berlaku tak?




Ala...sayanglah dengan entry ni...




Terima Kasih.




XOXO, Chempaka Sari
 ________________________________________

3 ulasan:

shahjiehan berkata...

ala... releks la... baru 1 je.. buat la lain.. ok? hehehhe

gadisworld berkata...

salam kepada tuan punya blog..adik azza kan :) panggil jer sy kak as..kak tahu blog adik dari CARI tadi..n best plak bila dapat baca blog sempoi adik..teruskan berblog yer..

Tanpa Nama berkata...

Pembenaran yang paling dasar untuk ini adalah memanaskan zephyr dari matahari sensitif , tanah tersebut , acara juga bisa front atmosfer nyaman dan lebih .