21 Mac 2011

Muka Manis Mulut Manis Rupanya Selfish





Ini adalah kes terpencil dimana gadis-gadis yang bermuka dan bermulut manis yang rupanya sekadar menanam tebu di tepi bibir. Cuba bayangkan tetiba ada sebatang pokok tebu dekat muka diorang ni mesti hodoh kan?


~Eh hehe sori off topic~


Inilah nasib saya yang tidak berwajah manis dam bermulut manis. Sukar mendapat kerjasama undian LIKE yang tidak sampai 10 saat. Lukis gambar Dafi AF lagi susah.
Saya tidak kisah bagi mereka yang tidak pernah terlibat dengan Contest@Facebook ni.


~Saya faham~


Tetapi sesetengah gadis-gadis hot yang dulu-dulu bermulut manis menyuruh saya undi LIKE dekat gambar posing Maut diorang, siap ber Dear, ber Sayang. Sekarang seorang pun tidak undi LIKE kat poster yang saya submit kat contest tu.




~Sedih~




Agaknya kalau saya 'rename' nama kat Facebook dengan nama Fatin Liyana tak pun Hanis Zalikha karang baru depa nak LIKE, hueh hueh hueh!


~Stop~


~Salam~

___________________________________________________________



Warga blogers yang sempoi sekalian,
Sekarang meh tolong undi saya Contest Cun!Movie @Facebook
Saya telah meng’join’kan diri dengan contest filem Cun! Movie.
Kengkawan yang sporting boleh support saya dengan klik LIKE poster yang saya telah uploadkan.
Please, sebab saya nak tengok wayang free!
Tak pernah tengok wayang free sob sob.

Korang kena LIKE link ini dulu,
           

Pastu baru boleh like ini,


Simple gila, hanya DUA saat untuk DUA langkah mudah. Well, satu undian amat berharga bagi saya.





XOXO, Chempaka Sari





 ________________________________________

2 ulasan:

Ze_Mhis berkata...

oooo... tu tak ikhlas tu. xpe xpe. awak buat tak tau je. try promot bebanyak masa blokwalking. insyaAllah saye menjengah di fb nanti untuk mengelike.

Azza Azman berkata...

thanks sesangat hehe.... semangat balik!