15 Mac 2011

Photoshoot Dengan Photographer Termasyur Papa



Ini lah Bandar Bentong 2dekad yang lalu, aman sentosa 

Masa ni kami ada dua beradik je, bahagia huhu

Mana reti posing, sekarang pun masih tak pandai

"Adik, malam ni kita tengok video tape ye?" cadangku sambil buat muka comel.

"gangster tu kita tengok video tape... akak reti pasang ke?"

Dialog adalah rekaan semata, mana aku ingat apa kitorang cakap time ni.

Really miss this moment, sekarang taman ni da berubah





XOXO, Chempaka Sari





 ________________________________________

6 ulasan:

Farah Nadia berkata...

kak ngah, Sila beri komen...

Tanpa Nama berkata...

slalu photoshoot time kecik...
ingt lg jd model utk genting.. tp skang x ley jd model dah ats faktor2 yg x dpt dijelaskan,, almaklumla..body ala2 nasha aziz..

Farah Nadia berkata...

huhu body akak plak ala2 fasha sandha haha

nani_pony berkata...

kuikui....

Intan Rashid berkata...

sengal lah korang adek kakak HAHA
sempoi je kan dialog rekaan tu.anyway, sumpah comel photo mudamudi heheh :)

Chempaka Sari berkata...

hehe tq intan rasyid... rekaan semata dialog tu