01 Mac 2011

BLOGGER GILA CEKAL KEMBALI

Salam, 

Tulisan Merah Adalah Baru Updated 2 Nov 2011:

Hihihi ni adalah entry paling ringkas yang saya buat 9 bulan yang lalu. Masa tu orang lain join segment,  saya pun join segment. Orang join contest saya pun nak join contest. Tapi bebal sangat ada ke letak banner je. Orang suruh review saya letak satu ayah je. Jujur sangat. Macamana nak menang kan?

Dlu, selalu sangat join segment Ben Ashari, jangan tipu lah, mesti ada traffik menderu punya. Walau ni cerita 9 bulan lepas, saya tak mau nak berlagak macam blogger lain. Habis madu sepah dibuang. SUdahlah tak ucap terima kasih, lagi dia kutuk Ben Ashaari. Tah apa lah salah Ben tu. Dia ada paksa diorang join ke?

Klik : http://www.benashaari.com/2011/07/segmen-blogger-giler-cekal.html

Melalui segment Ben ni, saya dapat banyak kawan baru. Follower pun bertambah. Sangat bagus untuk memberi semangat untuk blogger baru macam saya masa tu. Tapi saya tengok antara kesilapan blogger baru yang lain sekarang, tugas mereka hanya join contest dan segment sahaja, tiada entry lain pun yang boleh digelar masterpeace mereka sendiri. Tah dimana entry yang mereka tulis menggunakan air tangan dan resepi sendiri.


Apabila orang lain tidak follow dan komen di blog mereka, mereka melatah pulak. Katanya, Ben curi traffik mereka. Sedangkanmereka sendiri tak nak menghasilkan entry yang berkualiti. Jadi kengkawan, di samping join pebenda alah tu, sila lah buat beberapa entry dari "air tangan" sendiri juga at least dua kali dalam seminggu. Kalau tak , kami yang lain pun tak tau nak baca apa di blog kamu.


XOXO, Chempaka Sari 
 Jika Suka Jom LIKE

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

buy valium online valium per pill - valium anxiety children