12 Ogos 2011

Akhirnya Gengblogger Dah Pulih!

Salam, 


Yeah, akhirnya Gengblogger Dah Pulih!
Penantianku berakhir juga akhirnya.
Itu je nak cakap, bye.




Tapi jap jap off topic.
Cuba bandingkan kedua-dua kad jemputan kahwin ni.


Kad jemputan kahwin Ashraf Muslim

Kad jemputan kahwin Norman Hakim



Tak sia sia saya suka kat Ashraf Muslim ni. Hehe.


XOXO, Chempaka Sari
Jika Suka Jom LIKE

19 ulasan:

Fathin Fazila Razali berkata...

geng blogger dh pulih?? maksudnya? zyla masih baru dlm blogging ni.. tak tahu ap2 lagi.

FaKArePa!n berkata...

akhirat vs duniawi tu.. hehe

cik idora berkata...

nk kad cm gitu gak.. boley x??
nmpk sgt ekslusif..

Mr.Thinker@Ali berkata...

x sia2 juga. kekeke. :)

tumitKAKIkuLUKA berkata...

waaaahhh..yang first tu kad jemputan ashraf muslim ke? waahhhh sirius teruja! ;) suke!

Jay berkata...

hehehe...tak sia-sia aku dapat abg angkat ashraf muslim..ahaks...(jgn percaya)..hehehe

ArulchelseA berkata...

memang berbeza...

K O R I E berkata...

wow.. xpernah tgok kad kahwin yg mcm ashraf muslim! kretif giler.

Saiazuan berkata...

tu kad jemputan ashraf? nice :D

naim berkata...

Salam

GengBlogger dah ok ke?

iejjah berkata...

gengblogger da ok???bgs la....btw kad ashrf muslim mang terbaek lah kn :}

AsyieqiN Rkey berkata...

wahh...betoi..tak sia2 gak aku ske cerap muslim..kehkeh..=)

Lun berkata...

Ashraf Muslim memeng tampan pun. jap, sy masih waras

ILA HonEyBuNNy berkata...

kad kahwin asyraf muslim mmg cantik dan unik kan...

lain dari yang lain..hehe

Cik Amy berkata...

dh ok eh?almost 2 weeks x blogging..bz huhu xtau cte...

yana halim berkata...

eksklusif2 pun masuk tong sampah juga...hehe

Ain Atika Zailani berkata...

ssebelom ni nape gn geng blogger? suka kad kawen ashraf . hehe.. lain dari yang lain.

amirulfaiz berkata...

Oo yeah.. Gengblogger dah elok. :)

Cik Gee berkata...

akhirnya dpt ping blog n forum kt gb.. hehe.. ^^ ashraf muslim ke memey ke norman ke.. semua gee x layan. tapi law dah nak kawin tu, alhamdulillah.. ^^