10 Ogos 2011

#13 Wordless Wednessday : Lemonade Wave Blue

Salam, 


Sesuka hati je namakan  "Lemonade Wave Blue"
Tak kesahlah yang penting bahasa omputeh.



Kalau nak air yang lebih sedap segar bugar mengancam untuk berbuka puasa boleh tengok kat SINI, untung untung dah minum tak pasal pasal dapat pulak RM10,000 free je.



XOXO, Chempaka Sari
Jika Suka Jom LIKE

10 ulasan:

FaKArePa!n berkata...

tadi masa berbuka pon minum air camni..kaler biru lpas tu ade buah limau..tapi x tau air ape.. heheh

Chempaka Sari berkata...

nama dia sebenar ice blue... heheh.

Umedia Network berkata...

hui!!! Sedapnya. Belanja lah. hee. :)

zaRain berkata...

huuu rase de cam ala2 sprite kn? tp ada sekali tu g minum kat restorang area umah.. balik2 mulut kaler biru, lidah kale biru, gg kale biru.. mesti perot tekak n pundi kencing pon biru..huhu

Chempaka Sari berkata...

HAHAHAAHA zarain memang pun... azza buat sendiri ni rasa macam ais krim soda, yg lemon nye tak rasa sgt dah. Bibir memang biru pun. Pas bukak puasa semua macam zombie dah ahahh!!

Azza buat iced blended campuran ice cube + ice cream soda + perahan lemon..

mohamadkholid berkata...

tak jadi biru ke lidah?

Azzah berkata...

pernah minum air ni masa makan beradap dulu..

Azzah berkata...

pernah minum air ni masa makan beradap dulu..

KAMI ;) berkata...

mak aiii..air apa tu? macam sodap je..haha. :D

farhan berkata...

nampak mcm sedap ni..kat mana ade jual ni..belanja la