29 Ogos 2011

Persiapan Raya At The Very Last Minute.

Awas Zon Bahaya : Entry Berbaur Personal




Salam, 




Jam menunjukkan pukul 11.36 pm. Huhu, malam ni tak tido kot. Baju masih belum bergosok. Tutorial nak pakai shawl belum tengok lagi. Kain langsir baru je potong, jap lagi baru nak belajar cara jahit tepi. Fail tak saya?




Mak Teh tengok menyiapkan baju raya dia. Baju saya yang sehelai tu tak alter lagi. Baju besar gelobos kang ingat saya ngandung lak. Orang kampung ni bahaya sikit haha. Kuih raya masih dalam plastik. Tah lah, esok pas balik masjid baru hidang kot. Sapa datang awak nasiblah kena tunggu sikit anak dara ni hidang kuih.




Raya tahun ni tak meriah. Adik beradik Mama ada 10 orang, tapi separuh je yang dapat turn beraya kat sini. Yang turn kat rumah mentua semua stok yang ada anak berderet. Tak de budak rumah ni macam sunyi je. Kecian pulak tengok Daniel main mercun sensorang. Padan muka. Kalau tak dia lah yang hero. 




Ah sudahlah tu membebel. Nak ucapkan Selamat Hari Raya kat semua yang pernah singah blog Chempaka Sari. Love you all, XOXO, Chempaka Sari....

9 ulasan:

FaKArePa!n berkata...

memang sayu kalau main mercun sorang2..hehe..suruh Daniel kuatkan semangat dan cekalkan hati yer.. hehe

Fendy berkata...

sElAmAT HarI RaYA MAAf zAHir BATIN UNtuK SemUA yG MENgENAli.....

HARITH ISKANDAR berkata...

Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir Dan Batin :)

Namee Roslan berkata...

selamat hari raya azza! :)

hanez berkata...

salam, selamat hari raya..

HARITH ISKANDAR berkata...

Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin dan Salam Kemerdekaan :)

Wanita2u berkata...

Jom join giveaway dari Wanita2u pula. :)
Hadiah mmg sangat menarik. Berbaloi-baloi join. Hehehe.

http://portalwanita2u.blogspot.com/2011/09/wanita2u-2nd-giveaway.html

Botak berkata...

selamat hari raya., maaf zahir dan batin., sambut ala kadar je sudah la..

KAMIHIDUP berkata...

KAMI kembali, hiyargh! Selamat hari raya, maaf zahir dan batin dari KAMI. :)