20 Julai 2011

Terima Kasih Ben Ashaari


Salam,


Dulu masa mula sign up blogger ni, tak terlintas langsung nak berkawan atau paling kurang pun interact dengan blogger otai. Saya tak tau apa makna blogger otai jadi saya buat kesimpulan sendiri yang blogger otai ni dah berblog lebih 3 tahun atau yang follower beribu-riban atau yang traffic lebih satu juta. Salah satu dari tu sudah cukup untuk menjadi bloger otai di mata Chempaka Sari.


Tak tau nak mula dari mana, bila dan macamana. Bukan nak mengampu. Kalau mengampu sebelum dapat, tapi ni dah dapat. Bukan sekali, dua kali tapi lebih dari tiga kali. Blog CHEMPAKA SARI sudah lebih 3 atau 4 kali featured dalam blog BEN ASHAARI. Entry ni mungkin mewakili semua blogger baru kepada BEN ASHAARI. Blogger baru bagi saya adalah yang baru sign up blogger tahun ini, 2011. Entry khas ini untuk mengucapkan TERIMA KASIH buat BEN ASHAARI sebab sentiasa support kami blogger baru. So...


Terima Kasih Ben Ashaari

Terima kasih sebab selalu memperkenalkan saya kepada pembaca awak. Terima kasih sebab selalu menyumbang traffik pada blog Chempaka Sari. Terima kasih sebab selalu bagi semangat untuk blogger baru terus menulis. Terima kasih sebab bagi nasihat berguna kepada kami. Terima kasih sebab buat kami ketawa terbahak-bahak, sebak tak tentu pasal atau pun insaf tak semena-mena. Ape ape pun TERIMA KASIH BEN ASHAARI.


Wassalam.


XOXO, Chempaka Sari
Jika Suka Jom LIKE

13 ulasan:

Ben Ashaari berkata...

terima kasih kembali...

Azza Azman berkata...

Sama-sama Ben... Semoga blogger baru lebih semangat menulis.

Acik berkata...

wahhh ... bila pulak chempaka sari nak promote kite? heheheeee

Azza Azman berkata...

Hehhe acik...mana ada kita promote blog BEN, die yg selalu promote blog saya adalah.... dia dah byk kali promote saya, saya ni baru sekali tulis pasal dia...teruk je saya.

anGah berkata...

bila lak nak promote saya.. hehehehe

Golden Rose berkata...

congrats

Jay berkata...

kalau korang nak azza promote blog korang datanglah selalu blog azza ni dan komenlah bebanyak..hehehehe.....betul tak azza???

Zuwairi Aiman berkata...

Salam kunjungan... blog menarik ;)

Azza Azman berkata...

hehhe korang ni...malu r saya. ENtry ni betul2 nak ucapkan thanks bukan promote. Siapalah saya nak promota BEn ashaari dan korang semua hehe.

BeloG MTT berkata...

Mista Sifu memang selalu bagi semangat dekat blogger ! :)

Dealer Hovidpure Sabah berkata...

salam perkenalan buat kita semua. Otai2 yang turun membantu adalah kesukaan semua orng..dialah memberi pengajaran agar setiap bloger baru bersabar dalam memperbaiki blog yang ada. Terima kasih Ben

Azza Azman berkata...

betul tu MTT dan Dealer,,,

Unknown berkata...

saya pon baru.... :)