09 Jun 2011

Maaf Entry Bergambar 80 Kilo Memberatkan Internet Awak

Salam,
  
Dua minggu lepas saya dan kawan kawan pergi ke majlis resepsi kawan kami Farah, di dewan perdana felda, jalan semarak. Walau gambar yang saya ambil tak cantik tapi tetap nak upload jugak tak kira. Bosan la upload kat facebook sebab orang lain semua pun nak upload jugak then tak de sape pun nak komen. Nak muntah tengok gambar yang sama. 

Er jangan betulkan skrin laptop awak.

 okay cantekk, ala sapa pulak ni interframe.

hah dapat pun.. Farah pandang la sini kejap.. 

susah bebenor nak amik gambar dia pun, 
photographer ramai mengalahkan artis.

baik kami amik gambar sendiri, huhu!

si gojes azlieza zam zam.

tak tau nasi sapa bersepah sepah atas meja.

menu tambahan, khas untuk saya seorang.

props and decorations.

kat luar dewan, dah nak balik dah.

Gambar mahal yang sempat saya rakam.


Bila dah upload kat sini kalau tak orang komen tak lah terasa sangat hahaha!
Ini entry bergambar. Maaf kalau memberatkan laptop.
Update atas permintaah seseorang di Formspring.
Nak lelebih tangok kat SINI dan SINI.


XOXO, Chempaka Sari
Jika Suka Sila LIKE

11 ulasan:

KAMIHIDUP berkata...

tak berat pun. :)

CIKU berkata...

oo.saja ye wat tajuk gitu..hehe..tak beratpun

fyna berkata...

ok je...
hehehe.
nih yg tibe fyna nk cepat2 kawen nih...
;)

Chempaka Sari berkata...

Yeah! nasib baik tak berat...

Jay berkata...

uih...beratnya cik chemp...hahahaha..gurau k..takde berat pun..laju je bukak..he

Hanis Azla berkata...

cun semuanya.. bukan main posing lagi yer.. pengantin tu nmpk suci sgt dgn warna putih tu.. suka tgk..

::SimpleGirlOfMe:: berkata...

ehh ok jelaa cempaka..huhu

dzafira berkata...

Tak berat pun la... Ok je.. Wahhhh.. grandnye majlis kahwinnn... :)

Ain Zulaikha berkata...

cantik lah pengantin tu...
mesti makan banyak kan kat kenduri tu? hehehe

teha berkata...

comel jgk kawan yani yg tdg biru tu.pttla ada org yg bertanya.hampeh...mata keranjang betul~

Chempaka Sari berkata...

Or rina ke... ada yang brtanya, gatal na...huhuh