02 Jun 2011

Kes Tak Malu Kecoh-Kecoh

Salam,

Ini bukan isu lapuk tu. Tapi isu yang saya create sendiri. Kali ni nak cari pasal dengan diri sendiri. Aura membara membuak-buak. Tetiba terasa nak pergi Aussie hujung tahun ni. What, hujung tahun ni? Kau duit hado? Nan hado...!

Saya akan berusaha sungguh sungguh untuk mencari wang secepat mungkin. Mungkin hasil berblog mungkin? Apa banyak mungkin daa. "Mungkin" tu tak comfirm lagi tapi niat tu ada. Semangat tu tak yah cakap lah. Hey ada sesiapa nak buat sedekah jariah ta. Meh seribu dua. 

Saya rasa nak pergi sana sorang-sorang pun jadilah. Musim krismas. Mesti barang murah kan? Aaiyokk tak tau Cik Chemp dah buat dah... dengan angan-angan mat jenin dia. Ala kalau tak berangan mana ada cita cita kan? Okay lah tu je nak citer. 


Pastu saya juga berangan nak memperkemaskan layout blog saya yang serabut ni. Nak tukar header yang lebih cantik dan kemas.Side bar yang lebih mengancam tak berat camni.Nak letak shout mix yang tak pandai pandai sampai sekarang.

Ini tak de kes. Kes halusinasi saya sorang semasa buat thesis. Bye!


XOXO, Chempaka Sari 
Jika Suka Sila LIKE

7 ulasan:

Jo Qusary berkata...

Masa Krismas Australia tgh musim panas... so better pergi ke kawasan yg nyaman sket mcm Perth atau Melbourne... kalo suka jln2 kat theme park, gi ke Gold Coast, Brisbane best jugak... Air Asia kekdg buat promosi tiket ke sana :D

Azza Azman berkata...

Hey thanks! hehe ni berangan je...

KAMIHIDUP berkata...

mana tahu angan-angan jadi kenyataan. :)

Jay berkata...

chewah...nak join cik chemp p[ australia lah..hahaha..kita perabis duit kita kat sana..nak bawak beruang koala sekor balik rumah boleh ke idok tu??hehehe

Mek Onie berkata...

angan-angan tu tak salah kalau dengan usaha sekali,insyaAllah kalau ada rezeki tak kemana,hehehe ^__^

Khairi Fakhri berkata...

wah.. nak pegi australia ka? x ajak pon! grr.. jeles3 =.=

Azza Azman berkata...

isk isk tapi xde duit...

blog yang buruk (T_T)